Wednesday 8 June 2011

pecahkan ais itu.................

sesudah membina blog pasti lah perlu meng'post' sesuatu supaye x lah membazir ayer lior aku...kahkah..

pes of ol.. aku nk lah mintak maap kat kekawan aku disebabkan ke'kuno'an aku ni ...lembaplah binaan aku ni nk terbina...ni pon sbb dh terlalu bosan aku terperuk kt umah ni umpama kain burok..membaziaq ja aku melanggan berok kelip2 kejap ijau kejap biru ni...lau mem'blog' berbaloi la sket... 

aku ni x lah pandai sgt menulis tp bile mase nk pndai lau x try..betol x?? sebenanye x de pon nk pecah ape2 kat sini... ntok pemulaan x yah la bebel pjg2 sgt .. kang x de plak owg nk pollow aku..haha...  
awal2 ni aku x pandai lagi nk gune perkataan yg dh ditulis pastu dikensel plak mcm ni "cantiknya aku hari ini"...ntok yg pertame ni biar la skema rama je ala2 karangan KOMSAS time skola dulu...

 
haha i am a new blogger...

No comments:

Post a Comment